Secret Recipe, Langkawi

So this entry pula asal Secret Recipe yang baru di buka pada tahun ini juga di Langkawi, makin maju nampak Langkawi heheheheh..
Time First opening tu, memang ramaia lah warga Langkawi dan juga pelancong datang makan makan, minum minum disini. Yelah, dah berapa lama dah para penduduk di Langkawi mendambakan restoran restoran macam ni kan. Dan harap harap tu tak lama lagi ada lah pula shopping komplek ala-ala Pavillion or setidak tidak pun Tesco pun jadi lah. Asalkan boleh beli barang barang dapur dengan harga yang murah then bila bila boleh makan dekat fast food yang berada didalam bangunan yang sama jugak. Oh! kena juga ada kedai kedai shopping yang jual beraneka jenis baju, aksesori, handbag dan lain lain. Tak maulah kedai yang jual Gamat dan tshirt 'I Love Langkawi' . Sudah bosan. 
Berbalik kepada Secret Recipe, seperti anda semua maklum, makanan disini memamng semua semua enak dan portion makanan itu sendiri pun besar, setimpal dengan harga nya yang tidaklah mahal. Saya selalu juga pergi dengan suami , minum kopi petang petang, tengok orang ramai dan kekadang tu jumpe kekawan, memang sesuai sangat lah jadi tempat lepak nya!

 The inside interior


My hubby giat meng'update' his FB sambil minum kopi!



Apa-apa pun, memang bersyukur lah yang secret Recipe dah ada di Langkawi

;)

Comments

Popular Posts