Langkawi Guesthouse

Pagi- pagi tadi saya seperti biasalah . Lepas mandi makan semua baru nak buka laptop dan check emel, notification dalam Fb. Tapi perkara yang paling mengujakan ialah apabila saya menerima satu message dari V! Dia ingin datang ke guesthouse saya dan membuat review utntuk menulis didalam blog dia. Best! sebab memang saya selalu follow blog dia berkenaan pelancongan. Kalau korang nak tahu dia ialah rakyat America yg bermustautin di Langkawi. Blog dia memang terkenal lah dikalangan expat or pelancong luar negara. Teruja nih!
So janji temu sudah dibuat. Tetiba rasa takut/mengelabah pun ada.. heheheh.. biasalah.. darah gemuruh kan.. Minta-mintalah semuanya ok..

Thanks!


Marilah jenguk ke Guesthouse saya di Langkawi!

Dan Tolong lah LIKE page De'NyiorGuesthouse saya tu ye!

Comments

Popular Posts