Ku Menyepi

Diam tak diam, lupa-lupanya dah lama ye saya x update blog ni.. penuh dengan habuk dan sarang labah-labah dah! ;p

Rasanya bermula dari Hari Raya hinggalah ke sekarang baru saya updatekan saya punya blog kan? hehehe

So dalam masa berbulan tu saya ada pergi interview under SPA untuk jawatan JURUBAHASA. Mmg risau lah time nak kena interview tu tambahan pula si penemuramah tu muka straight je..lagilah gabra kan? Tapi Alhamdullillah bila masuk je bilik interview tu, semua rasa gemuruh hilang dan boleh menjawapsoalan dengan tenang walaupun ada gak lah 3 4 soalan yang terbabas.. huhuhu.. apa2 pun redha lah dan yang pasti 23/10/2012 keputusan interview tu akan keluar. Minta-minta sesangatlah saya berjaya dalam interview tue. Nak lah juga berkerja dalam sektor kerajaan kan? 

Wish me luck yer!

Comments

Popular Posts