Wednesday, 28 May 2014

lenovo oh lenovo

Hola!

Entry ni pendek je..
Entry frust menonggeng sebab nk surver handphone lenovo payah sesangat kat langkawi ni. Kalau kat tanah besar senang lah.. senang banyak bukan senang sikit! :(

Sini kedai utk buat pilihan dah lah sikit, mahal gila pula tue.. barang nak harap original pun boleh diragui. Kecualilah jika anda seorg yg terer bab nk tgk check hp tu ori ke tidak.. xdak masalah .. 

Soo.. berharap sangat-sangat pencarian besok membuahkan hasil ya!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.