ooppsss Sorry

Maaf lah sejak akhir-akhir ni saya x men 'update'kan blog saya, entah lah.. ada sebab bizi skit.. ada sebab malas..macam2 lah.. tp yg pasti jadual harian ku utk 2 bulan ni mmg pack.. 1. Balik kampung sebab ada kenduri kahwin. 2. x sihat.

Saya akan cuba meng'update'kan blog saya secara berperingkat. Maaf ye..

Sejak minggu ni mood saya x berapa elok je rasa nya, berbagai-bagai melanda jiwa ku ini.. moody pun ada, after moody datang pulak rasa bersalah then mula datang rasa was-was.. mmg x tenteram lah jiwa ni.. kena cari stress reliever agaknya.. heheheheh

Then rasa sunyi. xpe .. xpe.. saya tak akan mencece pasai mood swing saya ini ... promise ..

Sekarang ni ada satu naluri di dalam jiwa saya utk berubah, tp saya masih x berani lagi nak berubah walaupun saya tahu perkara itu memang wajib.. 'Ya Allah, Kuatkan semangat ku ini untuk berubah'  Perasaan was-was dan x yakin itulah penyebab yang paling utama saya susah hendak berubah, tp xpe.. x lama lagi agak nya

erkkk.. saya mencece lagi.. ok.. fokus fokus... nampak gayanya layout website saya still x settle lagi dan setengah gambar pula saya ter delete.. budus nya aku .. kan x cantik dah my blog! uwaaa

Comments

Popular Posts