Tuesday, 20 May 2014

Bedak arab Korkuyou ~ lelong lelong ~

salam pembaca-pembaca semua. Sini saya nak buat jualan penghabisan stok. Bedak arab korkuyou dengan harga yang teramat amat amatlah murah! kalau baca, mesti tak percaya punya. 

TAPI

sebelum membaca dan ingin membeli. saya ingin mengingatkan bahawa anda semua kenalah bukan seseorang yang cerewet, fussy dan banyak songeh ye. Saya jual ni pun dengan harga yang murah. Harga rugi. Tapi daripada membazir dalam simpanan , baik saya jual je. 
Bedak ni tak tahu lah ori ke x, sebab saya beli x dapat dia punya span.. so saya kena beli span lain sebagai ganti utk span korkuyou. yang tu je lah masalah dia. Dari segi warna, bau , packaging dia semua sama lagi. MAlah saya sendiri yang pakai pun tak ada masalah apa-apa pun.
Saya juga ada buat perbandingan dengan bedak arab yg saya pesan kt mak saya. Dimana dia beli di mekah terus, xde apa2 perbezaan juga cuma span je lah dapat span korkuyou sekali. tapi bila pakai , xde yang lain pun. xde yg beza pun.

So, kepada sesiapa yang ingin mencuba dan membeli. Saya nak jual bedak-bedak arab ni dengan harga rm16 sahaja termasuk pos. Tapi beli atas tanggunggan dan kerelaan sendiri tau!

Ade kaler Cherry Pink sahaja
Rm16 termasuk postage
Barang baru





Boleh emel saya di anchot@livve.com
atau
whatapps saya di 0194556328
Lastly,
Komen je kat bawah ni hehehhe

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.