Wednesday, 13 November 2013

penghabisan Stok Shawl Glitters

Assalammualaikum 

Ada berita baik kepada sesiapa yang nak memakai shawl shimmer or glitters ni.. Saya nak buat jualan penghabisan stok.. sebab kaler dah tak tinggal banyak jadi nak jual murah2 je...

DETAILS:

58" X 19.5"

RM15 ( x termasuk pos )

postage rm5, rm7 s/s

kalau ambil semua free poslaju ye.. mana tahu kot ada sesiapa nak memulakan bisness shawl ni. 
Mungkin setengah akan berkata.. mahalnya tapi kena tengok mutu dan jenis kain lah ye.. jgn terus cakap mahal sebelum membandingkan harga tue.. ada yg rm15 diaorg jual di kedai glitters nye tak menyerlah mana pun.. nampak macam berkilat cam tu .. tapi shawl saya ni memang nampak gliters sebijik bijik.. memang cantik lah bila dipakai dengan baju simple..

jom pilih pilih .. usha usha
kot kot berkenan kan
:)





Cantik kan? tinggal kaler ni je ..

boleh komen ataupun Pm di facebook saya ye..

kachak-kachak by khalina 

tq


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.